Apple iPhone 3G 16GB fekete 1Ft, nincs minimálár - Jelenlegi ára: 31 000 Ft

Apple iPhone 3G 16GB fekete, eredeti dobozában
A telefont 2009-ben vettem a T-Mobiletól, nemrég váltottam új készülékre, ezért adom el. Nálam van az eredeti számla és a jótállási jegy is, a készülék biztosan eredeti, én vagyok az első tulajdonos.
A készülék remekül működik, sosem fagyott le vagy hagyott cserben, többször járt külföldön, mindenhol számíthattam rá. EDGE, 3G, Wifi, GPS remekül működik benne, az összes érintőképernyős okostelefon közül messze a legreszponzívabb a touch-felülete. A gombok jól működnek, a lock és a néma üzemmód gomb is tökéletes (a széria egyik jellegzetes hibája szokott lenni).
Jelenleg visszaállítottam a gyári állapotra, hogy a saját SIM-kártyáddal tudd aktiválni, így teljesen a saját ízlésed szerint állíthass be mindent, miután kivetted az eredeti dobozából. T-Mobile függő, de pár perc alatt tudod függetleníteni vagy függetleníttetni.
A telefont sosem tartottam fóliában vagy tokban, mindig a zsebemben hordtam, zsebkopott. A hátulja erősen karcos (a fényképeken jól látszik), a hátoldalon a töltő mellett a szériára jellemző két centiméter hosszú repedés van (szintén látszik a képen), az alma logó kopott. A kijelzőn éles szögből nézve pár hajszálvékony karc látható, de ez nem zavarja meg a készülék használatának élvezetét, egyáltalán nem feltűnő.
Tartozékként adok hozzá: eredeti headset-et (a szegélyező gumija már elkopott, de jól működik), USB-iPhone kábelt (az aktiváláshoz is erre lesz szükséged), hálózati csatlakozót a töltéshez, eredeti dobozt.
Volt jailbreakelve, de nem volt unlockolva (a baseband direkt nem lett updatelve). Ha az előző mondatot nem érted, akkor Neked ez a két információ nem lesz fontos. Ha a technikai kérdésekben nem vagy jártas, ne bizonytalanodj el, inkább kérdezd meg egy barátodat.
A licitálás 1Ft-ról indul, nincs minimálár és szívesen várom meg a licitálás befejeztét. A telefonra nincs szükségem, ezért adom el, cserélni nem szeretnék.
Budapesten bármelyik metróvonalon megoldható a személyes átvétel, ezen túl a nagykörúton belül Pesten és Budán szinte bárhol. Ha nem tudjuk megoldani a személyes átvételt, a postaköltséget én állom.
Ha kérdésed van, irj bátran!


Jelenlegi ára: 31 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-19 22:31
. Apple iPhone 3G 16GB fekete 1Ft, nincs minimálár - Jelenlegi ára: 31 000 Ft

Fontos